3 Mart 2016 Perşembe

loreal excellence creme 7.3 ve 7.0 boya deneyimi


loreal excellence intense deneyiminden hemen sonra lorealle excellence 7 serisine geri döndüm maalesefki intense serisinde kumral serisi yok.

uzunca bir süre saçlarımı 7.3  yani kumral doreye boyuyordum.



zamanla saçlarımdaki dorelik kızıl gibi durunca ve benim kendi saçım küllü olunca saçlarımın boya zamanı daha bi kötü olmaya başladı. zaten yoğun beyaz ile uğraşıyorum 10 günde bir boyasam olur o derec saçım çabuk uzuyor yazım fazla. ben inat edip 20 günde bir boyuyorum.





bu yüzdendirki kuaföre gitmiyorum çekemem ben öyle 20 günde bir kuaförde saatlerimi harcamayı:)

ben saçımı boyar ve işime bakarım evde varmı bu kadar rahatlık:)

neyse konuya döneyim saçım böyle fci gözükünce sadece kumrala geçmeye karar verdim. 7.0 gibi sonu sıfırlı boyalar düz renkler .3 serilerinde genelde kızıllık oluyor;)





bu ilk boya sonrası daha bi doğal durmadımı sizcede üstelik beyazlarım çıksada altdan gelen saçlar sırıtmadı ;)
ee o zaman 7.0 a devam ne zamana kadar bilemiyorum ama şimdilik tercihim bu renk. küllü renge boyasammı diye düşündüm ama küllü renklerde yeşillenme beni korkutuyor ;)

lorealle excellence serisinden memnunum ahhh keşke saçımda beyaz hiç olmasaydıda boyamasaydım yada beyaz temli olsaydım pilatin boyasaydım bu kadar sık boya yapmak zorunda kalmasaydım. bi ara acaba gidip saçımı griyemi boyatsam dedim :)))) esmerim şenay düdek gibi olurum diye korktum:))))

güneşli havalar gelsin ne olur , bolll güneşli günler 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)